Retur & Reklamation
Vill du göra en retur av en produkt, eller har din produkt gått sönder?
Gör en anmälan till oss genom att följa instruktionerna.
Klicka uppe i menyn på "Lämna in ett ärende".
Välj Retur & Reklamation
Fyll i alla fält och skicka in till oss. Vi svarar på mailen inom 24h med instruktioner och eventuella frågor. Skriv om det gäller en retur eller en reklamation.
Godkänds en retur/reklamation så skickar vi ut en fraktsedel via e-post. Denna fraktsedel måste användas. Du får ej skicka med egen transportlösning.
Alla produkter MÅSTE returneras med originalförpackningar komplett med samtliga tillbehör.
Tänk på att alltid skicka produkten i ytteremballage för att inte skada originalförpackningen.
Förpacka godset väl för att undvika skador.
Returer får endast sändas tillbaka med våra fraktsedlar via DHL efter att vi godkänt anmälan.
Hur gör jag med min betalning?
Har du en faktura hos Qliro som går ut under returprocessen?
Betala den i tid till Qliro eller anmäl till Qliro att du gjort en retur. När returen är klar så krediteras beloppet minus retufraktkostnaden.
Vid ev. fakturafrågor, kontakta Qliro kundtjänst på https://www.qliro.com/sv-se/kontakt