Vad är leveranstiden?

Leveranstiden på en order kan variera beroende på vilken produkt du köpt. Inne på varje artikel står en uppskattad leveranstid för just denna och du kan även se den i kassan innan du beställer. De flesta ordrar håller sig inom denna leveranstid så vänta gärna tills hela leveranstid har gått. 
Skulle varan mot förmodan ha passerat sin leveranstid utan att du fått återkoppling om försening så kontakta oss för manuell status.

Är varan du beställt en "Beställningsvara"?
Isåfall ligger det produktion på den vilket gör att ett leveransspann kanske inte är tillgängligt eller väldigt brett. Dessa varor tar oftast lite längre tid men vi kan självklart alltid kolla hur det ser ut med produktion och vad leverantören tror om leverans. Kontakta oss då gärna för personlig hjälp. Det gör du via knappen "Lämna in ett ärende" i toppen. 

Har du beställt och undrar över din orderstatus?

  1. - Du kollar din orderstatus genom att logga in på Min sida på vår hemsida. Där kan du se dina order, betalinformation, uträknade leveranstiden och kollinummer osv. 
    Du kan antingen registrera ett konto själv innan en order, annars får du per automatik ett inlogg när du beställt där du med ett tillfälligt lösenord som står i mailet tar dig in på din sida med all information. Du kan därefter uppdatera lösenordet till ditt eget. 
     
  2. - Din orderbekräftelse visar ditt uträknade leveransspann. Då många leverantörer har veckovisa leveranser till oss, så kan leveransen ske tidigt eller sent i spannet beroende på när produkterna når oss. Vi packar alltid paketen samma dag som produkterna kommer in.
     
  3. - Har din leveranstid passerat så Lämna in ett ärende och be om en orderstatus, så hjälper vi dig spåra ordern.
     
  4. - Vår telefonsupport är till för teknisk support och produktfrågor. Använd ej denna för att kolla orderstatus.