Order & Leverans

Vad är statusen på min order?

Vad är statusen på min order? - - Du kollar din orderstatus genom att logga in på Min sida (https://www.ddesign.nu/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=dinsida_order_visa&id=) på vår hemsida. Där kan du se dina order, betalinformation, uträknade leveranstiden och kollinummer osv. Du kan antingen registrera ett konto själv innan en order, annars får du per automatik ett inlogg när du beställt där du med ett tillfälligt lösenord som står i mailet tar dig in på din sida med all information....

Hur spårar jag mitt paket?

Hur spårar jag mitt paket? När vi packat din order så skapas en föravisering för transporten. Det betyder att du kan få ett mail med spårningsnummer från våra transportörer DHL och Postnord, där du hittar ditt spårningsnummer och information. Tänk på att det kan dröja 24h innan ordern scannas och får sin första status längs transporten. Du får även ett SMS av oss så fort din order är packad. Du kan även kolla orderstatus, transportsätt och kollinummer, genom att logga in på Min sida. Där kan...

Vad är leveranstiden?

Leveranstiden på en order kan variera beroende på vilken produkt du köpt. Inne på varje artikel står en uppskattad leveranstid för just denna och du kan även se den i kassan innan du beställer. De flesta ordrar håller sig inom denna leveranstid så vänta gärna tills hela leveranstid har gått. Skulle varan mot förmodan ha passerat sin leveranstid utan att du fått återkoppling om försening så kontakta oss för manuell status. Är varan du beställt en "Beställningsvara"? Isåfall ligger det produkt...

Har ni fått in min vara?

Har ni fått in min vara? Ingen leverans stannar upp hos oss. Samtidigt som varan levereras in på lagret så kommer de ordrar som frisläpps av produkterna ut och de packas direkt. Det sker oftast inom en timme. Direkt när varan är packad och utskannad så kommer du få en uppdatering från DHL med trackingnummer och i detta skede aktiveras även din betalning. [Vill du veta din orderstatus, läs mer här.](https://ddesign.liveagent.se/918652-Vad-%C3%A4r-statusen-p%C3%A5-min-order)

Maxton Design - Levereranstider

Vanliga frågor om Maxton Design Varför är leveranstiden så lång? Maxton Design tillverkas på en enda plats i världen - Wojnicz, Polen. Produkterna tillverkas för hand från grunden, putsas, får finish och skickas över hela världen. Kvaliteten är otroligt hög och man tänker på varje liten detalj. Ingenting lagerförs hos Maxton Design i Polen, utan varje order behandlas individuellt. Ingenting tillverkas förens en order är lagd, därav är produktionstiden ho Maxton mellan 35-72 dagar. Kan...

Kan jag handla som företag?

Kan jag handla som företag? I kassan kan du enkelt välja mellan Privatperson (standardval) eller Företag. Som företag får du fylla i informationen som krävs. Qliro-kassan kommer då att visa det tillgängliga betalsätten och har du handlat tidigare med företaget så är alla betalsätt tillgängliga. Är det första gången företaget handlar i en Qliro-kassa så kan den vara låst till endast kortbetalning. Det går att komma runt genom att kontakta Qliros kundtjänst för att få en manuell kreditkontroll på...

Hur ser köpvillkoren ut?

Köpvillkor Här har vi försökt att förklara våra villkor i butiken och är någonting otydligt som gör att du tvekar på att handla av oss. Kontakta oss då så vi kan hjälpa till samt utveckla och förenkla köpupplevelsen hos oss. Allmänt - Dessa allmänna villkor (”Villkoren”) gäller mellan DDESIGN AB 559138-1545 ("Bolaget") och dig som gör en beställning från oss via [www.ddesign.nu](https://www.ddesign.nu/) (”Webbplatsen”). Utförliga kontaktuppgifter och övrig information om Bolaget framgår på We...